هنگام نصب دوربین، هدف خود از گرفتن پلاک خودرو در نظر داشته باشیدهنگام نصب دوربین، هدف خود از گرفتن پلاک خودرو در نظر داشته باشید

شناسایی و ثبت پلاک در سرعتهای متفاوت

قابلیت تطبیق با شرایط نوری مختلف

قابلیت زوم و تغییر زاویه دوربین

ساپورت استریمهای مختلف تصویر

دوربین پلاک خوان



دوربین های مداربسته تحت شبکه axis 

برند اکسیس (axis) : دوربین مداربسته تحت شبکه اکسیس اغلب دارای وضوح 5 مگاپیکسل و  30 فریم بر ثانیه هستند.

با توجه به قیمت بالتر دوربینهای اکسیس نسبت به سایر برندها تصویردوربین اکسیس  نیز دارای کیفیت بسیارعالی ست و دارای امکانات عالی از جمله WDR , HLC برای تنظیمات و تصویر باکیفیت در شرایط نوری مختلفی استفاده میشود .

دوربین اکسیس با توجه به سری ساخت دارای IR است که موجب می‌شود به‌طور خودکار تصویری واضح و روشن از سوژه های با نور کم یا تاریکی مطلق ارائه کند.

دوربین مداربسته اکسیس (AXIS) با توجه به سری ساخت از لنزهای متفاوتی برخوردار هستند . معمولا از کلیه سری دوئربین اکسیس که مناسب فضای بیرونی هستند میتوان برای نرم افزار پلاک خوان پارکینگ و شناسایی چهره نفرات استفاده کرد (با توجه به بررسی فاصله) .

همچنین در برخی از پروژه های ثبت تخلف نیز از مدل های خاص  دوربین اکسیس استفاده میشود .

دوربین اکسیس با قابلیت پلاک خوانی

دوربین اگزیس

دوربین ایریویژن

دوربین IRIVISION



دوربین مداربسته تحت شبکه IRIVISION

برند ایریویژن (irivsion) با کیفیت تصویر بسیار بالا و استفاده از پردازنده های تصویر سونی در اغلب محصولات خود توانسته جایگاه قابل قبولی را در بین دوربینهای نظارتی و دوربینهای مداربسته پیدا کند .

با توجه به اینکه خروجی تصویر در سیستمها و نرم افزار پردازش تصویر به خصوص در حوزه نرم افزار پلاک خوان و نرم افزار تشخیص چهره از اهمیت بالایی بر انتخاب دوربین و خروجی تصویر قابل قبول از اهمیت بالایی بر خوردار خواهد بود از جمله قابلیتهای دوربین ایریویژن irivision  میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

فن آوروی ir هوشمند : که توانایی بررسی وضعیت نوری محیط و محاسبه فاصله را داراست و در نتیجه دوربین ایریویژن irivision میتواند تصویر بهتری را در تاریکی از خود ارائه کند

فن آوری starlight : این قابلیت جایگزین مناسبی برای تصویر برداری در نور کم است دوربین ایریویژن irivision میتواند در محیطهایی با نور بسیار کم تصاویری خوبی را ارائه کند هر چند نکته مهم در نرم افزار پلاک خوان و ثبت پلاک خودروها شفاف بودن تصوبر است که در این مورد نور مادون قرمز (IR) از اهمیت بالاتری برخوردار است .



دوربین مداربسته تحت شبکه milesight

برند مایل سایت (milesight) با کیفیت تصویر خوبی توانسته جایگاه قابل قبولی را در بین دوربینهای نظارتی و دوربینهای مداربسته پیدا کند به خصوص در حوزه نرم افزار پلاک خوان این دوربین توانسته تصاویر قابل قبولی را از پلاک خودروها ارائه کند.

انواع فرمت تصویر و فشرده ساری توسط دوربین مایل سایت (milesight) و تنوع بالای محصولات مایل سایت (milesight) توانسته پوشش خوبی برای محصولات خود مهیا کند .

از جمله قابلیتهای دوربین مایل سایت (milesight)  میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

فن آوروی ir هوشمند در دوربینهای مایل سایت (milesight) : که توانایی بررسی وضعیت نوری محیط و محاسبه فاصله را داراست و در نتیجه دوربین ایریویژن irivision میتواند تصویر بهتری را در تاریکی از خود ارائه کند

فن آوری starlight : این قابلیت جایگزین مناسبی برای تصویر برداری در نور کم است دوربین مایل سایت (milesight) میتواند در محیطهایی با نور بسیار کم تصاویری خوبی را ارائه کند هر چند نکته مهم در نرم افزار پلاک خوان و ثبت پلاک خودروها شفاف بودن تصوبر است که در این مورد نور مادون قرمز (IR) از اهمیت بالاتری برخوردار است .

دوربین مایل سایت با قابلیت پلاک خوانی

دوربین IRIVISION

دوربین ژئوویژن با قابلیت پلاک خوانی

دوربین GEOVISION



دوربین مداربسته تحت شبکه ژئوویژن geovision

برند  ژئویژن (geovision) با کیفیت تصویر خوب و ارائه محصولات پردازش تصویر مانند شناسایی اشیاء گم شده(object missing) ، فنس مجازی ،شناسایی آتش(flame detection) ، face detection و …  توانسته سیستم فوق العاده کاملی را برای دوربینهای نظارتی و دوربینهای مداربسته ایجاد کند .

انواع فرمت تصویر و فشرده ساری توسط دوربین ژئویژن (geovision) و تنوع بالای محصولات ژئویژن (geovision) توانسته پوشش خوبی برای محصولات خود مهیا کند، همچنین نرم افزار nvr  رایگان که ژئویژن (geovision) برای محصولات خود در نظر گرفته بسیار آپشن جذابی برای خریداران ژئویژن (geovision) است.

از جمله قابلیتهای دوربین ژئویژن (geovision)  میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

انواع فن آوروی  هوشمند پردازش تصویر در دوربینهای ژئویژن (geovision) قابلیتهای بسیار قدرتمندی به کاربر جهت بررسی و نظارت تصویر ارائه میکند

فن آوری starlight : ژئویژن (geovision)  نیز مانند سایر برندها دارای قابلیت ویژه ای برای تصویر دهی در نور بسیار کم میباشد ، دوربین ژئویژن (geovision) میتواند در محیطهایی با نور بسیار کم تصاویری خوبی را ارائه کند هر چند نکته مهم در نرم افزار پلاک خوان و ثبت پلاک خودروها شفاف بودن تصوبر است که در این مورد نور مادون قرمز (IR) از اهمیت بالاتری برخوردار است .